+420 602 440 881 Infolinka dostupná Po-Pá od 9:00 do 16:00

Naše kritéria

Máme zájem o firmy, které splňují následující požadavky
Stávající
Srozumitelná historie
Víte, že do 5 let od založení zkrachuje více jak 55% firem a do 10 let více jak 80%
Jsme společnost s mnohaletou historií a zkušenostmi.
Specializujeme se na nákup středních a menších firem od vlastníků, kteří společnost založili, ale buď nedošlo k uskutečnění podnikatelského záměru, nebo společnost podnikala, ale z osobních důvodů ji již dál provozovat nechce. Společnost odkoupíme, nebo najdeme kupce a prodej zprostředkujeme.
Rozumíme pohledu majitelů, chápeme, že je někdy velice těžké se zavedené společnosti vzdát, když ji třeba není komu předat z rodiny, vždy ke každému případu přistupujeme individuálně a dáme si na čas, abychom sladili představy a požadavky vlastníka s našimi možnostmi a reálnými možnostmi trhu.
Odkup a výkup společností — nabízíme odkup či zprostředkování odkupu nepotřebných a nevyužitých zavedených společností či společností s historií.
Jakmile nám zavoláte, nebo napíšete, musíme si dle občanského zákoníku č. 89/2012 Sb. a zákonem o obchodních korporacích č. 90/2012 Sb v aktuálním znění vyžádat všechny potřebné doklady o Vaší společnosti a to jsou tyto:
  • Inventura účtů - předvaha (k poslednímu dni v předcházejícím měsíci)
  • Rozvaha a výsledovka (k 31.12.minulého roku a k poslednímu dni v předcházejícím měsíci)
  • Hlavní kniha (k 31.12.minulého roku a k poslednímu dni v předcházejícím měsíci)
  • Salda závazků a pohledávek (k 31.12.minulého roku a k poslednímu dni v předcházejícím měsíci)
  • Soupis majetku (k 31.12.minulého roku a k poslednímu dni v předcházejícím měsíci)
  • Smlouvy (úvěr, leasing atd.) platné v aktuálním období
  • Seznamy a počty zaměstnanců
  • Kopie daňových přiznání za poslední 4 roky zpět včetně příloh
  • Bezdlužnost u finančního úřadu, správy sociálního zabezpečení a zdravotní pojišťovny
Jakmile nám zašlete Vaše podklady, započneme analýzu, která nám samozřejmě zabere nějaký čas, je jasné, že u společnosti působící na trhu dva roky bude méně podkladů, že než jiné, která podnikala více jak deset let.
Musíme srovnat všechny účetní podklady, zkontrolovat závazky i pohledávky, projít kompletně veškeré další zaslané podklady a vygenerovat procentuální možnost znovu zapojení firmy do obchodního procesu.
Následně, pokud bude vše v pořádku a řešitelné, tak spolu dle zákona musíme uzavřít smlouvu. Veškerou administrativu spojenou právě s odkupem vyřídíme a samotný odkup maximálně urychlíme a náklady spojené s odkupem a zápisem změn uhradíme.
Velice rádi bychom Vám zde uvedli všechny částky, které je možno za firmu utržit, ale to opravdu nejde. Je to jako s autem, ten to které je v lepším stavu se prodá dráž, než to, kterému teče olej a neřadí.
Ke každému případu přistupujeme individuálně a posuzujeme všechny aspekty, aby výsledná cena mohla být pro Vás co nejpříznivější.

Další informace

Potřebujete další informace?
Neváhejte nás prosím kontaktovat.